Gadis Kidal Menaip // Atiqah Nxjihah
Unfollow Ghost Followers
posted by Atiqah Nxjihah Thursday, November 24, 2016 2 comments

Assalamualaikum and Hi 😃


Holla 👄 Kemain pakai emoji yelah blog dah update yang baru. Terkezut jap masa sign in tadi tiba tiba dashboard tak ada. Lepas tu barulah teringat ada sorang dua bloggers lain duk post and cakap blog dah berupa baru. I loikeee hehe comel jek aku tengok nak nak boleh letak emoji 👅

Okay malam ni nak cakap pasal Ghost Follower. Haaa bukan twitter je ada ghost follower tapi blog pun ada hehe. Maksud ghost follower kat sini blog yang sudah tidak aktif lagi. Yeah malam ni aku rajin terlebih so aku decided nak unfollow blog yang dah tak aktif. Aku unfollow blog yang tak aktif beberapa bulan or maybe setahun dua tahun 😹 

Gigih jugak lah aku bukak satu satu link blog tu nak tahu last post diorang bila. Yeah dari 300 something bilangan blog yang aku follow and now tinggal 241. Fuhhh boleh tahan ramai jugak lah yang dah tak aktif blogger ni. Haaa lepas siap unfollow semua ghost follower ni barulah aku tambah reading list untuk orang baru gitu 😎

So korang boleh lah join aku unfollow ghost follower ni hehe. Okbyee nak sambung unfollow lagi ni banyak lagi ni yang masih tak unfollow hikhok 😂

Labels:

design by Wanaseoby